3 Mart 2008

Berke'nin Doğum Günü Pastası

Futbol Topu

Son anda sıkışacağımı bildiğim için en azından şeker hamuru kaplı topu hep önceden yapmayı planlıyordum aslında ama küre şeklinde straforu ve diğer malzemelerin tamamını tedarik etmekte iş yoğunluğu nedeniyle zorlanınca hepsi son güne kaldı. Berke ve arkadaşları pastayı çok beğendiler ve eğlenceli bir gün geçirdiler. Sanırım önemli olan da buydu.


Not: Pasta siparişi ve daha fazla model için http://www.burcinbirdane.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

20 yorum:

Leziz Tarifler dedi ki...

Burçin'cim, pastan muhteşem bayıldım. Berke ne kadar sevinmiştir. Yazıklarını okudum da, çok uğraşığ, emek harcamışsın. Kimbilir ne de yorulmuşsundur. Yeşil renk çok zor tonlanıyor sana katılıyorum. Bu rengi elde etmek için yeşil ve mavi mi kullandım. Çok güzel bir renk tonu elde etmişsin bence. Tekrar ellerine sağlık, sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Burçinim, tüm emeklerine değen bir pasta olmuş vallahii..Okadar sevimli ve enfess ki..Ten rengide güzel, topun beşgenleride harika..Kısaca bu pasta bir harikaaa :)))
Ellerine sağlık canım benim, diğer tariflerin için gözüm yollarda,
Öptüm kocaman..

Ilker Erdem dedi ki...

Canin Burcincigim ne kadar guzel bir pasta olmus boyle. Hersey cok guzel gorunuyor. Emegine saglik canim. Butun ugraslarimiz cocuklar icin degil mi. Berke ye uzun ve saglikli bir omur diliyorum. Benim oglumun da 1 martta dogum gunu vardi. biz de sekizinci yas gununu kutladik. Ay cok tesaduf oldu. Sevgiler

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

BURÇİNCİMMMMMM, ÖNCE GEÇMİŞ OLSUN.... BÜYÜK BİR ORGANİZASYON ATLATTIN...BERKENİN YÜZ İFADESİ, ARKADAŞLARI, MASADA GÖREBİLDİKLERİM VE PASTA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.... ZATEN BAŞKA BİR ŞEY BEKLEMİYORDUM.....ELLERİNE SAĞLIK... SONRA BERKECİĞİN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM..... MUTLU YAŞLAR VE GÜZEL BİR HAYAT OLSUN İNŞALLAH...... KOCAMAN SEVGİLER YOLLUYORUM........

Adsız dedi ki...

Burçin Hanım,
Berke'nin doğum gününü kutluyor hep birlikte nice yaşlar diliyorum.
Pastanız çok çok güzel olmuş bence.Siz kusurlarını sıralayıp durmuşsunuz ama ben bakıyorum bakıyorum bir kusur göremiyorum.Top çok gerçekçi görünüyor.Futbolcu da çok güzel.Gayet iyi bir iş başarmışsınız.Sizi zevkle takip ediyorum.
Sevgiler
Pelin

uygarimizlahayat dedi ki...

Burçincim oğlunun doğum günü kutlu olsun, inş. ömür boyu sağlıklı, huzurlu, mutlu bir hayat sürer... pastan ikramların hepsi harika canım ellerine sağlık...

ebruakin dedi ki...

Selam Burçin'cim,
Berke'nin yeni yaşı kutlu ve mutlu olsun. Hepbirlikte sağlıkla nice mutlu yaşlarını kutlarsınız inşallah.

Pastası da harika görünüyor. Ellerine sağlık.
Öpüyorum canım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

eline sağlık, uğraştırmış ama pasta da çok sevimli olmuş (: berke'ye nice mutlu yıllar. sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Burçinciğim evet zorlanmışsın ama ortaya çok güzel birşey çıkmış.Üstelik çocuklar da beğenmişler..Berkeciğine sağlıklı mutlu uzuuuun ömürler dilerim.sevgiler...

gülriz dedi ki...

Canım Burçinim, eminim harika bir doğum günü hazırlamışsındır Berke'ye. Ellerine sağlık becerikli arkadaşım, masa da, pasta da, kurabiyeler de şahane görünüyor. Oğlumuz da çok yakışıklı zaten; mutluluğu da gözlerine vurmuş. Umarım mutluluğu daim olur, hayat ona nice güzel günler yaşatır. Kocaman sevgiler;

PS: Hala "en kısa zamanda" diyorum :)))

Adsız dedi ki...

sevgili burçin
ben uzun zamandir sesiz sedasiz izleyenlerdenim. hep yazmak istiyorum ama genelde söyle bir ugrayip gidiyorum ama bu kez seni tebrik etmek sart oldu. bu ne guzel bir calisma, cok begendim cok. kurabiyeler ayri sirin, sen bunlara'mi biraz basit dedin? pasta ayri bir eser. harika olmus. nasil kiydiniz kesmeye:-)) eminim berke inanilmaz mutlu olmustur. onun mutlulugu bütün yorgunlugunu üstünden almistir, degilmi. seninle ne kadar gurur duysalar az.

sevgiler
nese

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Dehşet! güzel bir pasta çıkmış yalnız ortaya... Ellerine sağlık Burçin aksilikler sıkışıklıklar hiç giremesin senin mutfağına :)) Berke'ye de nice yaşlar, sevgiler...

Hülya dedi ki...

Berke ne kadar şanslı..
Kendisi için bu kadar emek veren, yaptıklarına sevgisini katan bir anneye sahip.
Hep böyle mutlu ol Berke..
Seninle birlikte tüm dünyan da gülsün...

Adsız dedi ki...

superrrrr auper Burcin"cigim,
Ellerine, emeklerine degmis hani:)) Ne demeli bilemiyorum , goruntu super tek kelime, vallahi seni tebrik ediyorum. Berke"cik cok sansli boyle cici ve de marifetli bir annecigi oldugu icin,. yorgunluguna degmis gercekten, sonuc olarak harika bir pasta sunmussun ortaya, cok sevindim cocuklarinda guzel bir parti gecirdigine.. Cocuklar buyudukce , bizlerde kuculuyor muyuz ne?? En guzel sevgilerimle, dileklerimle sana buradan. Tekrar tekrar nice saglikli ve basarili guzel yillar dilerim Berke"ye.
Ela

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Berke'nin yeni yaşıda pastası kadar super olsun...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Feyhancığım - Çok teşekkür ederim, beğendiğin için çok mutlu oldum. Yeşil renk için sarı, çok koyu bir mavi bir de cam göbeği mavisini karıştırdım.

Feyzacığım - Çok sağol güzel sözlerin için, beğendiğine sevindim.

İlkerciğim - Gerçekten büyük tesadüf. Ben de senin oğluşuna nice mutlu yıllar diliyorum. Çok teşekkür ederim.

Nesrinciğim - Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, ne güzel şeyler yazmışsın.

Pelin - Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Her zaman bekliyorum.

Uğurböceğimle (artık ismini öğrenmek istiyorum:) Çok teşekkür ederim.

Ebrucuğum - Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.

Lyn - Çok teşekkür ederim ziyaretin ve yorumun için.

Serpilciğim - Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

Gülrizciğim - Yorumunu görmek, sesini duymak ne güzel. Çok teşekkür ederiz yazdıklarınız için Berke ile birlikte.
Ben de öyle diyorummmm :)

Neşe - Çok teşekkür ederim bu sefer yorum bırakmadan gitmediğin ve yazdığın tüm güzellikler için. Her zaman bekliyorum. Arada bir de ses ver olur mu?

Burcucuğum - Çok teşekkür ederim, beğendiğine çok sevindim.

Hülya - Çok teşekkür ederim, bu içten ve sımsıcak yorumun için.

Elacığım - Çok teşekkür ederim, yine çok mutlu oldum okyanuslar ötesinden gelen bu içten ve sıcak yorumunla.

Ayşegül - Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.

HERKESE KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE...

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

pasta muhteşem görünüyor. Bir insanın evde böyle bir pasta yapabiliyor olması beni hayrete düşürüyor. Ellerine sağlık :)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Esra - Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Burçin'ciim ben Emel ablan.Siteni yeni örendim ve tabiiki hemen girdim.aferin sana,cok başarılısın canım.berkenin pastası da çok güzel görünüo.nice yeni yaşlara inşallah...seni çooook öpüorum.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Emel Ablacığım - Hoşgeldin. Yorumlarını görünce hem çok şaşırdım hem de mutlu oldum. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve dileklerin için.
Sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...